Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
    Е, вия я изкарахте някаква безценна тая кола!
    Ако беше чак толкова скъпа щяха да са оправили регистрацията вече - явно не си струва
    Оная червената 2.4 горе, дето я е гледал Кайче, е логично да бъде мърлява, защото всички коли в автокъщата са такива - изобщо не ги пипат след вноса и ги продават в автентично състояние.
    Когато ги пудрят - защо ги пудрят?
    Когато не ги пудрят - защо не ги пудрят?
    Не че е безценна, ама в Европа истинско TI в добро състояние на тия години просто няма кой да ти го продаде за 5000 евро и даже и надолу По-скоро цената ше отива към 10 Факт е, че специално TI-ките държат повече цена от обикновените 159, явно щото са редки. Като прибавим факта, че тия папури не са автокъща и очевидно колата е купувана една бройка, а не пакет, е дефактно невъзможно да дойде тука на тия пари, ако няма някъв проблем. Според мене ше има проблем и технически и с документите, така като слушам отзивите Най-вероятно наистина ше я почнат скоро на части, таз криминалната TI-ка

    А за пудренето, тука изобщо не говорим за пудрене - колата в лошо състояние, дори и да я пудриш се познава, че е в лошо състояние просто щото някои неща не се оправят с пудра. И обратно, хубавата кола със или без пудра си е хубава кола Тая червената в Богров, проблема и не е че не беше пудрена, а че беше зле. Ако от 15-те опита дето оня джамбаз се опита да я пали беше запалила поне веднъж, щях да преглътна факта че не е минал прахосмукачка и си е забравил вътре пакетчето фастъци и щях да кажа, момчета колата е мръсна, ама мотора и работи добре Ама просто ситуацията беше малко по-тежка

    Иначе си прав че всички коли в къщата са такива. Само проблема е че всичките са не просто автентични, а че са автентично злекс
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

    Comment


    • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
      Не че е безценна, ама в Европа истинско TI в добро състояние на тия години просто няма кой да ти го продаде за 5000 евро и даже и надолу По-скоро цената ше отива към 10 Факт е, че специално TI-ките държат повече цена от обикновените 159, явно щото са редки. Като прибавим факта, че тия папури не са автокъща и очевидно колата е купувана една бройка, а не пакет, е дефактно невъзможно да дойде тука на тия пари, ако няма някъв проблем. Според мене ше има проблем и технически и с документите, така като слушам отзивите Най-вероятно наистина ше я почнат скоро на части, таз криминалната TI-ка

      А за пудренето, тука изобщо не говорим за пудрене - колата в лошо състояние, дори и да я пудриш се познава, че е в лошо състояние просто щото някои неща не се оправят с пудра. И обратно, хубавата кола със или без пудра си е хубава кола Тая червената в Богров, проблема и не е че не беше пудрена, а че беше зле. Ако от 15-те опита дето оня джамбаз се опита да я пали беше запалила поне веднъж, щях да преглътна факта че не е минал прахосмукачка и си е забравил вътре пакетчето фастъци и щях да кажа, момчета колата е мръсна, ама мотора и работи добре Ама просто ситуацията беше малко по-тежка

      Иначе си прtав че всички коли в къщата са такива. Само проблема е че всичките са не просто автентични, а че са автентично злекс
      Ся, ако ми кажеш с кво комплект неизползваеми по нашите пътища джанти и кожен салон с червени конци имат отношение към цената на автомобил 2 ра ръка ще те черпя бира Тва ТИ се едно е друга кола, а не 159
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Ся, ако ми кажеш с кво комплект неизползваеми по нашите пътища джанти и кожен салон с червени конци имат отношение към цената на автомобил 2 ра ръка ще те черпя бира Тва ТИ се едно е друга кола, а не 159
        Както се сещаш цената на колите втора ръка не я определям аз, а пазара За мене и за тебе 19-ките и червения конец може и да нямат значение, ама ако за мнозинството хора имат, тва ше й вдигне цената, независимо дали на нас ни харесва Така че аз не казвам, имат ли или нямат отношение, просто коментирам факта, че дефакто се оказва че имат
        Накратко мисълта ми беше, че шуменската TI-ка изглежда подозрително евтина, а както се чу явно има и защо

        Ето едно примерно търсене в цяла Европа за такива коли: 159, TI, дизел от 199 коня нагоре (т.е. само 2.4):
        http://www.autoscout24.bg/ListGN.asp...0=18681&flzh=1
        Най-евтината е седем хиляди евракис, 2008-ма на 230 К км И на мене не ми аресва, ама тва е положението И се пак има няква логика кола с повече екстри да е по-скъпа втора ръка от същия модел ама базова.
        Last edited by Sm0k; d.m.y г., 15:41.
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          Ся, ако ми кажеш с кво комплект неизползваеми по нашите пътища джанти и кожен салон с червени конци имат отношение към цената на автомобил 2 ра ръка ще те черпя бира Тва ТИ се едно е друга кола, а не 159
          Е точно, защото колата си е все същата 159-ка, коженият салон и джантите ти определят цената. Няма как сменен ангренаж или педантична поддръжка да определя цената.
          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
          Mazda 6 2.3 2005
          sigpic

          Comment


          • Е, не е правилно да пренебрегвате (поевтинявате) обслужен автомобил, пред гробница с екстри

            ---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

            Освен това, никой търговец не търси перфектна кола, а търси най-евтината възможна, което означава 'автомобили с проблеми', каквито има в Ti-версия и за около 6000 Евро
            Да не говорим, че много търговци работят с определени автокъщи в европа, където ползват и полагаемите им се отстъпки, та цената отива съвсем надолу....
            Реално, ако човек е решил да си купува 159 Ti, може да се обзаведе с такава за около 15'000лв. без никакви проблеми

            http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=245847544

            http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=252231933
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
              Е, не е правилно да пренебрегвате (поевтинявате) обслужен автомобил, пред гробница с екстри
              Е, тва вече е друго Аз лично ако трябва да избирам между такива топ изпълнения, ама криминални от шумен и кола с по-малко екстри ама добре подържана от собственик за същите пари, ше предпочета втората
              За съжаление обаче, преобладаващите обяви са "дупнишки джамбази във клуба"
              Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
              Да не говорим, че много търговци работят с определени автокъщи в европа, където ползват и полагаемите им се отстъпки, та цената отива съвсем надолу....
              Реално, ако човек е решил да си купува 159 Ti, може да се обзаведе с такава за около 15'000лв. без никакви проблеми
              Е нали точно тва казвам, че можеш да се обзаведеш с такава за 15, ама за 10 вече, както се опитват да ни обяснят колегите от Шумен, малко ми се вижда трудно Отделно, прав си за отстъпките при търговците, ама специално тия образи с "ти да не си полицай" не ми изглеждат от тия дето в Италия ги чакат да им правят отстъпка щото вече са зели 20 коли от там

              П.С. мисля че тука глагола "вземам" е по-подходящ от "купувам", щот то май не е ясно тая купена ли е, взета ли е
              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

              Comment


              • Всеки по-разумен и запознат с автомобилите ще предпочете по поддържан автомобил, но масите гледат само цената. И 10000 да си вкарал в поддръжка, ако гробниците са по 5000, трудно ще я дадеш дори и за 8000. Примерно....
                Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                Mazda 6 2.3 2005
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                  Всеки по-разумен и запознат с автомобилите ще предпочете по поддържан автомобил, но масите гледат само цената. И 10000 да си вкарал в поддръжка, ако гробниците са по 5000, трудно ще я дадеш дори и за 8000. Примерно....
                  Точно поради тази причина се отказах да продавам мойта,защото е ниско ниво на оборудване,но с всичко направено,ама кво от тва................дори за 11 никой не искаше да я вземе.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • истината е че всички коли са гнусни ламарини и трябва да не ни пука за тях, стига вътре да е топло, ама пусти прости хора сме си
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Точно поради тази причина се отказах да продавам мойта,защото е ниско ниво на оборудване,но с всичко направено,ама кво от тва................дори за 11 никой не искаше да я вземе.
                      За мен е абсолютно нормално това нещо.
                      Една кола когато я обслужваш, то си е за твоя сметка. Тя си носи цената и съответно обезценяването.

                      Ако пазара е определил цена на твоята кола между 5000 и 8000 (съвсем примерна, масова цена), то трябва да я поставиш в този диапазон. Понеже ти си инвестирал още 20000 в твоята кола, това ти дава възможност да ѝ определиш пазарна цена от 8000, спрямо пазара, а не да я оцениш на 6500+20000-те които си инвестирал и да ѝ искаш 26500 примерно, защото била добра.

                      За това винаги съм казвал, че една кола струва колкото пазара определи, а всички останали разноски, били те и 4-тно колкото струва колата, то са си в графата "невъзстановими".

                      Естествено винаги някой ще си продаде колата на някой на по-висока цена от пазарната, защото другия може да оцени нещо от вложеното, но това са си частни случаи, изключващи общата теза.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Точно поради тази причина се отказах да продавам мойта,защото е ниско ниво на оборудване,но с всичко направено,ама кво от тва................дори за 11 никой не искаше да я вземе.
                        На мен лично такова ниво на оборудване ми е напълно достатъчно .. да не кажа, че сигурно и половината от екстрите дето ги имаше моята не ги бях ползвал почти никога .. а те не бяха и кой знае колко.
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                          Е, не е правилно да пренебрегвате (поевтинявате) обслужен автомобил, пред гробница с екстри

                          ---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

                          Освен това, никой търговец не търси перфектна кола, а търси най-евтината възможна, което означава 'автомобили с проблеми', каквито има в Ti-версия и за около 6000 Евро
                          Да не говорим, че много търговци работят с определени автокъщи в европа, където ползват и полагаемите им се отстъпки, та цената отива съвсем надолу....
                          Реално, ако човек е решил да си купува 159 Ti, може да се обзаведе с такава за около 15'000лв. без никакви проблеми

                          http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=245847544

                          http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=252231933
                          Нещо снимките не си отговарят...различи волани, различни салони...не е ТИ.

                          Ти- си има много предимства...не е само прагове за 1600лв, джанти за 3600лв, салона, дето си е мнгоо густо и е едно 3000 хилки, нито алуминиевото табло, или въобще интериора, нито 4 буталните бреро апарати...нито многото други екстри.

                          Пичове една кола се различава от друга такава по екстри...
                          Сравнето една обикновена инсигния със спорт пакета...еми само двойна е цената...и да ви кажа има защо да е така...Малко тъпичко подхождате..

                          Има тв 42 инча за 800 лв...ма защо ли хората искат олед, 3д, ХД, връзка с нет....сиго има защо....който е доволен си купува този от 800 лв.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                            На мен лично такова ниво на оборудване ми е напълно достатъчно .. да не кажа, че сигурно и половината от екстрите дето ги имаше моята не ги бях ползвал почти никога .. а те не бяха и кой знае колко.
                            Мноу си праффффф за екстрите,не искам кола тотал карабина ама и тва с мноу екстри не го вдевам.

                            ---------- Post added 07.06.14 г. at 00:01 ---------- Previous post was 06.06.14 г. at 23:51 ----------

                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            Нещо снимките не си отговарят...различи волани, различни салони...не е ТИ.

                            Ти- си има много предимства...не е само прагове за 1600лв, джанти за 3600лв, салона, дето си е мнгоо густо и е едно 3000 хилки, нито алуминиевото табло, или въобще интериора, нито 4 буталните бреро апарати...нито многото други екстри.

                            Пичове една кола се различава от друга такава по екстри...
                            Сравнето една обикновена инсигния със спорт пакета...еми само двойна е цената...и да ви кажа има защо да е така...Малко тъпичко подхождате..

                            Има тв 42 инча за 800 лв...ма защо ли хората искат олед, 3д, ХД, връзка с нет....сиго има защо....който е доволен си купува този от 800 лв.
                            Рус,батка не си праФ,и за колите и за телевизорите и принципно.
                            Екстри,HD телевизори и Full HD има от бая време,и хората се метаха яко да купуват оти са яко,супер,дупер,дидонди технологии,ама тогава у България HD сигнал още немаше,само ако имаш син зъб двд....тъй беше и по-рано със 100 херцовите телевизори,мноу яка работа,нищо,че сигнала на телевизията беше 50 херца.
                            Подобно е и с колите,хората искат коли с мноу екстри но не ги ползват,или защото са безсмислени или защото не са им необходими.
                            Един пакет променя много колата визуално съгласен съм,но под капака е същата кола като без този пакет,едно е БМВ с М пакет,друго е М-ка......
                            Да,усещането в една ТI вътре е различно от чисто естетическа гледна точка,но под капака каква е разликата?
                            Last edited by Кайо; d.m.y г., 00:04.
                            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                            Citroen C2 1,6 Sensodrive

                            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                              На мен лично такова ниво на оборудване ми е напълно достатъчно .. да не кажа, че сигурно и половината от екстрите дето ги имаше моята не ги бях ползвал почти никога .. а те не бяха и кой знае колко.
                              Е да ама не е рошава гаргата На мен също иначе,нищо не ми липсва,можеби сега вече с магистралата до морето само темпомата,ама обмислям да си сложа.

                              ---------- Post added at 10:26 ---------- Previous post was at 10:25 ----------

                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              За мен е абсолютно нормално това нещо.
                              Една кола когато я обслужваш, то си е за твоя сметка. Тя си носи цената и съответно обезценяването.

                              Ако пазара е определил цена на твоята кола между 5000 и 8000 (съвсем примерна, масова цена), то трябва да я поставиш в този диапазон. Понеже ти си инвестирал още 20000 в твоята кола, това ти дава възможност да ѝ определиш пазарна цена от 8000, спрямо пазара, а не да я оцениш на 6500+20000-те които си инвестирал и да ѝ искаш 26500 примерно, защото била добра.

                              За това винаги съм казвал, че една кола струва колкото пазара определи, а всички останали разноски, били те и 4-тно колкото струва колата, то са си в графата "невъзстановими".

                              Естествено винаги някой ще си продаде колата на някой на по-висока цена от пазарната, защото другия може да оцени нещо от вложеното, но това са си частни случаи, изключващи общата теза.
                              Никой не говори за инвестициите Боби,а за тва че можеш да купиш например обслужена кола,с оправен колектор,махнати ДПФ и ЕГР,ремап и т.н.,с всички отстранени детски болести.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                                Е точно, защото колата си е все същата 159-ка, коженият салон и джантите ти определят цената. Няма как сменен ангренаж или педантична поддръжка да определя цената.
                                От гледна точка на купувач на автомобил втора ръка, водещото при избора му е състоянието на конкретният екземпляр, а не кви кожи и джанти има. Екстрите, червените конци, праговете и т.н. се броят при покупка на чисто нов автомобил и тогава наистина влияят на цената. В случая с 6-7-8 годишна кола, каквито са масовите 159 по обявите, последното нещо което бих търсил са кожа и джанти, вместо да гледам състояние на съединител, маховик, окачване, дюзи и прочее
                                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                                156 SW 1,9 JTD 2003

                                Comment

                                Working...
                                X